Zeszłoroczna kampania 3M „Łączą nas innowacje” połączona z badaniem TNS Polska Innowacyjny Polak 2014 znalazła się na prestiżowej liście raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”, przeprowadzonego już po raz trzynasty przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Firma 3M została doceniona za zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej.
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” to cykliczna publikacja Forum Odpowiedzialnego Biznesu, która analizuje działania firm w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu.W tegorocznej 13. edycji raportu doceniono blisko 700 praktyk i ponad 120 korporacji. Wyszczególnione działania CSR polskich firm zostały podzielone według siedmiu obszarów - ładu organizacyjnego, praw człowieka, praktyk z zakresu pracy, środowiska, uczciwych praktyk operacyjnych, zagadnień konsumenckich oraz zaangażowania społecznego i rozwoju społeczności lokalnej.
Wśród wyróżnionych w raporcie znalazła się także firma 3M Poland, którą doceniono za kampanię społeczną „Łączą nas innowacje”.
Celem kampanii było zbadanie poziomu innowacyjności Polaków oraz pokazanie, w jaki sposób wprowadzanie naukowych rozwiązań może poprawiać jakość codziennego życia. W ramach kampanii 3M Poland, wspólnie z instytutem badawczym TNS Polska, zrealizowała badanie opinii publicznej Innowacyjny Polak 2014. Jego wyniki wraz z nowinkami dotyczącymi produktów 3M zostały zaprezentowane na platformie komunikacyjnej www.laczanasinnowacje.pl
— Jesteśmy dumni, że kampania społeczna 3M „Łączą nas innowacje” została doceniona przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Jednym z celów realizowanej kampanii było podniesienie świadomości społecznej na temat znaczenia rozwiązań i technologii, które ułatwiają Polakom życie, na przykładzie m.in. produktów 3M. Od szklanych mikrokulek w samochodach, przez stetoskop z funkcją Bluetooth w gabinecie lekarskim folię odblaskową, która zapewnia bezpieczeństwo na drodze, kończąc na technologii, która zwiększa poziom jasności ekranów w urządzeniach elektronicznych - Polacy szukają i chętnie korzystają z naukowych rozwiązań 3M, które mają pozytywny wpływ na ich codzienne życie – powiedziała Ilona Gajewska, ekspert ds. marketingu korporacyjnego i public affairs w 3M Poland.
— Praktyki zawarte w tegorocznym raporcie tworzą unikalny obraz społecznej odpowiedzialności firm w naszym kraju. Oprócz wyszczególnionych najlepszych działań CSR polskich firm publikacja została uzupełniona o artykuły eksperckie, analizę mediów oraz kalendarium wydarzeń. Firmy, których działania znalazły się w zestawieniu mogą stanowić źródło inspiracji dla innych i są przykładem wzorem zaangażowania –stwierdził Marcin Grzybek, menedżer projektów z Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Pełną wersję 13. edycji raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” można znaleźć na stronie – www.odpowiedzialnybiznes.pl/publikacje/raport-odpowiedzialny-biznes-w-polsce-2014-dobre-praktyki.
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/kampania-3m-nagrodzona-przez-forum-odpowiedzialnego-biznesu